Friday, 29 June 2012

PHOTOSHOOT DI TANJUNG BIRU..??!!



Assalamualaikum....

Entry kali ni saje2 nak kongsi dgn korang mengenai Tanjung Biru... Sebenarnya, aku pon tak tahu sangat pasal tempat ni..

Tapi, kalau korang ase nak photoshoot pemandangan waktu senja, boleh laa datang ke sini..!!!
Aku pon just snap beberapa pic untuk buat koleksi peribadi...hik3...



Welcome to Tanjung Biru..!!


Banyak signboard supaya pengunjung tak sesat..



Tengok kat hujung sana, ramai tak pengunjung..??



Saje aku je posing kat sini..


tengah fikir masa depan..



Merenung jauh ke arah laut..


Menarik nye pemandangan kat sini...


Sape laa yang termenung kat bawah tu..!!


Indah nya alam ciptaan Allah..


Masa ni hampir pukul 7..matahari pon dah nak tenggelam..


      PESANAN RINGKAS...

1- 44% Off 2D1N stay for 2 persons in Deluxe Queen room @ CUBE Boutique Hotel, near Bukit Bintang (Kuala Lumpur). Only RM90 instead of RM160.. @myimart >>>TEKAN SINI..!!

2-Cintailah Allah kerana kamu akan dicintai oleh Allah.. Blog cinta ISLAM terbaik di Malaysia>>>

3-Do you like shopping? MEGA Bloks | Shop | MEGA Brands brings to you more brands..>>>
TEKAN SINI..!!

4-Search a new car?? New brand?? motortrader give to you more choices and more brands..>>>
TEKAN SINI..!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...